חולצות

אחד הדברים המתסכלים ביותר במגורים בסביבה כמו המזרח התיכון הוא העובדה שמאוד חם ומזיעים כל הזמן.

ברגע שמזיעים המון בבגדים, יש לכבס אותם כל הזמן וזה יוצר מצב שבו חולצות לבנות מאבדות את הצבע הלבן שלהן מהר מאוד (הופכות למשהו שנע בין אפור לצבע שמנת) ובעיקר שאורך החיים של הבגדים מתקצר פלאים. על מנת שתוכלו לשמור על החולצות שלכם לאורך זמן, ריכזנו שלושה טיפים מרכזיים שאם תפעלו לפיהם תוכלו לשמור על החולצות שלכם לאורך זמן.

מה הם שלושת הטיפים לשמירה על החולצות?

אל תייבשו במייבש

מספיק שמכבסים את החולצות כל כך הרבה שזה כבר הורס את הבד. אין צורך לייבש במייבש. ברוך השם אנחנו חיים במדינה חמה ומספיק לתלות את הבגדים כדי לייבש אותם. זה יקח פחות מעשרים וארבע שעות וגם לא יזיק לסביבה. ייבוש במייבש במקום כמו מדינת ישראל זו סתם סוג של עצלנות. באמת שאין סיבה שמצדיקה את הנושא.

אל תשימו כל כך הרבה אבקת כביסה

אבקת הכביסה היא סוג של חרב פיפיות. מצד אחד היא מנקה את הכביסה ומצד שני היא פוגעת בבד. בכל זאת, מדובר על בד שסופג הרבה זיעה ושאר מרעין בשין ואז מעמיסים עליו כמויות גדולות של אבקת כביסה וזה פשוט הורס אותו. תקראו טוב את ההוראות ותוסיפו את כמות אבקת הכביסה הנדרשת ולא יותר מזה.

תכניות כביסה קצרות

אין צורך להעביר את הבגדים שלנו שבעת מדורי גיהנום. על מנת לכבס את החולצות שלנו ושאר הבגדים, אפשר לבחור תכנית קצרה של כביסה ולא בהכרח תכניות ארוכות של שעתיים או שלוש. בסופו של דבר הבגדים צריכים לעבור סרקולציה של מים עם סבון ולא מדובר במשהו שדורש יום לימודים ארוך. אין טעם לקיים תכניות כביסה ארוכות אשר פשוט שוחקות את הבד לריק, זה מיותר גם ברמת הנזק לחולצות ובעיקר ברמת הנזק לסביבה.

אם תפעלו לפי הטיפים הקצרים שמפורטים פה לעיל, תוכלו לשמור על החולצות שלכם לטווח רחוק יותר ולהנות מהן זמן רב יותר. בנוסף אנו נמליץ לכם לרכוש חולצות ממותגים אמינים כמו רנואר, כך תוכלו להיות שקטים ליותר זמן ואיכות החולצה תישמר.