אופנה 2022

האופנה הישראלית מתהדרת במגוון רשתות איכותיות ומנוסות, שמאפשרות לרכוש חליפות, חולצות או שמלות לנשים בקלות וללא מאמץ. רגע לפני הקיץ, חזרנו אל הבולטות ביותר ובדקנו מה יש להן להציע

רכישת שמלות לנשים, זוג מכנסיים חדש או נעליים של מותג ישראלי, היא חלק כמעט בלתי נפרד משגרת הקניות שלנו. רשתות האופנה הגדולות, הפותחות סניפים חדשים בכל הארץ ומנהלות גם אתרי אינטרנט, הפכו את השופינג לפשוט, נוח וגם משתלם מתמיד. אילו מהן מובילות את תחום ההלבשה לנשים?

גולברי – גולברי הוא בית אופנה ותיק בנוף הישראלי, שעושה את המרב על מנת להלביש את האישה הישראלית בהתאם להעדפות שלה, למזג האוויר ולטרנדים המובילים בעולם. כשמשלבים בין זה לבין שימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד וטווח מידות רחב, מובן למה נשים רבות הפכו את גולברי למותג המועדף עליהן. נוסף לבגדים, ניתן למצוא בסניפי הרשת גם אביזרים כמו כובעים, תיקים ותכשיטים שישלימו את הלוק.

קסטרו – בית אופנה מוביל שפעיל בישראל כבר עשרות שנים, וכולל מבחר סניפים ברחבי הארץ. מציע קולקציות לנשים, לגברים וילדים, לצד קולקציית מוצרי בית שנפתחה בשנה האחרונה. מעניק פרשנות צעירה, אופנתית ומפתיעה למגמות הבולטות בשוק.

פוקס – קבוצת פוקס מציעה קולקציית ביגוד לנשים, גברים, ילדים ופעוטות, לצד ליין מוצרים לבית. בתחום הביגוד, פוקס שמה דגש על לבוש קז'ואלי, נעים ולא מתאמץ. לכן אם אתן מחפשות שמלות לנשים שמתאימות ללבוש יומיומי וילוו אתכן לסידורים ולעבודה, אין ספק שהגעתן אל המקום הנכון.

רנואר – רשת ישראלית נוספת שאי אפשר להתעלם ממנה, ומאפשרת לנשים להתלבש בצורה הכי עדכנית, שווה וטרנדית שיש. 

איפה קונים?

תוכלו לפנות אל כל אחד ממגוון הסניפים של הרשתות שהזכרנו, או לגלוש אל אתרי האינטרנט שלהן. באתרים מחכות לכם הקולקציות האחרונות, מבצעי סוף עונה ולעתים גם פריטים שייחודיים רק לאונליין. בזכות פתרונות השילוח המהירים המוצעים על ידי רשתות כמו גולברי, תוכלו לקבל את ההזמנה שלכם ישירות עד הבית – באופן המהיר והנוח ביותר. אנחנו כבר התחלנו למלא את סלי הקניות, ומה איתך?