אופנה 2022

מציאת בגד ים שיתאים מכל הבחינות עשויה להיראות כמו משימה מורכבת. רגע לפני הקיץ, אספנו כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את האחד שלך

בגד ים, אישה, גב, מים, חוף
לפני שקונים בגד ים יש מספר מאפיינים שצריך לחשוב עליהם.

בשנים האחרונות, כמעט ואין מי שלא השתעשעה במחשבה לתפור לעצמה בגד ים משלה. הסיבה לכך קשורה לעובדה שלכל אחת מאיתנו מאפיינים והעדפות משלה, ולכן אנחנו עשויות להתמודד עם אתגר במציאת בגד ים שיבליט את מה שהיינו רוצות ויסתיר את מה שפחות. ועם זאת, התשובה לשאלה איך לתפור בגד ים היא מורכבת. ראשית, כדי לדעת איך לתפור בגד ים מומלץ מאוד רקע בתפירה. קשה להתחיל בלי הידע הטכני הנדרש, בייחוד כשמדובר כשרמת הדיוק הנדרשת גבוהה.

שנית, לפני שמתחילים בכלל בעבודה, יש לבחור ולרכוש בד מתאים, חוטים וכפתורים. רק אחרי זה, אפשר לעבור לשלב של איך לתפור בגד ים בפועל. ולבסוף, עלייך להשיג גם מכונת תפירה, פריט שלאו נמצא בכל בית במציאות של ימינו. אם הגעת עד כאן, סיכוי גבוה שגם את ויתרת על התהליך לטובת החנות. מה שמותיר אותנו עם השאלה הבאה – איך לבחור בגד ים ולהישאר בחיים?

איך לבחור בגד ים – 3 טיפים מקצועיים

דוגמניות שנדרשות לדעת איך להצטלם נכון עם בגד ים ומודדות כמות גדולה של בגדי ים על בסיס קבוע, ימליצו לכן על הטיפים הבאים:

  • הדגשה – אתן יודעות בדיוק מהם המאפיינים שהייתן רוצות להדגיש, וחשוב לעשות זאת נכון. עבור חזה מלא, השאלה איך לבחור בגד ים מתחילה בטופ. העדיפו מחשופים בצורת V ורצועות עבות, שיספקו לכן תמיכה. בעלות חזה קטן לעומת זאת, יעדיפו כנראה סטרפלס או בגד ים עם ריפוד.
  • צבע – אל תפחדו ללכת על צבעוני, פשוט בחרו בצבעים בולטים באזורים שתרצו להדגיש ובצבעים כהים באזורים שתרצו להבליט פחות.
  • גובה – מאחר שדוגמניות צריכות ליצור אשליה מוארכת, השאלה איך להצטלם נכון עם בגד ים מחייבת התייחסות לנושא הגבהים. בגד ים שלם עם עיצוב א-סימטרי מוסיף אשליית גובה מסוימת, ואילו ביקיני לעומת זאת עלול ליצור אשליה מקצרת. בחרי בהתאם!

אתרים רבים מספקים בגדי ים מעוצבים ואיכותיים במיוחד, לדוגמא אתר רנואר אשר מספק מבחר רחב של בגדי ים לנשים ולגברים במגוון צבעים ועיצובים שונים.
בקרו באתר רנואר עכשיו: https://www.renuar.co.il/