איפור עיניים, מסקארה וצלליות

בדיוק כמו הבגדים בארון שלנו, גם איפור עיניים משתנה ומתעדכן לאורך השנה. כך תוכלי ליהנות מתוצאה מעולה בחודשים הקרים, ולהתאפר באופן שמתאים לעונה החורפית

איפור עיניים

רוב הנשים מסתגלות עם השנים לשגרת איפור מסוימת, שהיא נגזרת של המוצרים ואופן האיפור שמתאים להן. עם זאת, ניתן ואף מומלץ לעדכן ולרענן את השגרה הזו, בהתאם לשינויים בתספורת, בלבוש וכמובן גם בעונות השנה. איפור קיצי בגוונים בהירים לא תמיד מתאים לעונה הקרה, ולכן ניתן לבצע התאמות ושינויים קטנים – שיעזרו לך ליהנות מתוצאה מושלמת. איך עושים את זה עם איפור עיניים?

  • לא מפחדים מהדרמה – איפור עיניים מודגש בגוון עמוק עשוי להרתיע חלק מאיתנו, אבל צריך לזכור שכל ההבדל הוא במינון. איפור מעושן ושימוש בגוונים כהים יותר, מצריך מעט התנסות אבל נראה מעולה. תוכלי ליישם אותו באופן יומיומי או לשמור אותו לאירועים, מסעדות וכדומה. מובן שבחירת איפור עיניים צריכה להתכתב עם יתר חלקי הפנים, ולכן אם בחרת שפתון בגוון עמוק ובולט, תוכלי למתן את איפור העיניים באותו היום.
  • חושבים על הגשם – ישראל אמנם אינה מאופיינת בחורף סוער, ובכל זאת לרובנו יצא לצעוד מחוץ לבית בדיוק כשמתחיל גשם או מופיעה רוח חזקה. בחרי מוצרי איפור עיניים עמידים בפני מים (צללית, עיפרון, מסקרה וכדומה), כדי לחשוש כמה שפחות מהתמודדות עם מזג האוויר.
  • מתאמנים על האייליינר – הטיפ הבא הוא כמובן לא חדש, ויש נשים רבות שמורחות אייליינר לאורך כל השנה. אבל אם את לא נמנית עליהן, עכשיו הזמן שלך להעז ולנסות. איפור עיניים חורפי יכול לקבל שדרוג משמעותי כאשר נלווה אליו פס דקיק ואלגנטי, ולפעמים כל מה שדרוש הוא למצוא את המוצר המתאים. 

למציאת איפור העיניים המושלם, היכנסו לאתר סקארה