שקיות

הקיץ בשיאו, ורובנו שוב מחפשים פריטי לבוש חדשים שיעשו לנו את העונה. שמלות, מכנסיים, חולצות או חליפות, מבדים נעימים ובקטגוריות מחיר שוות. ריכזנו עבורכן רשימה של האתרים שכדאי לבקר בהם

בגדים מקופלים
אספנו עבורכן את אתרי האופנה המובילים בישראל לביגוד נשים.

שמלות לאירוע, מכנסיים לפגישה או גופיה לארוחת צוהריים עם חברות, הן רק כמה דוגמאות לרכישות שרובנו נבצע בתקופה הקרובה. חודשי הקיץ עשויים להפוך את תהליך הבחירה למאתגר, על אחת כמה וכמה כשצריך לעבור בין חנויות בשיא החום. למרבה המזל, רשתות האופנה הגדולות מתחזקות אתרי אינטרנט לרכישה נוחה, שתמיד כיף לבקר בהם. אספנו כמה הצעות שאהובות על צרכניות ישראליות.

  1. גולברי – את רשת גולברי אין צורך להציג. מדובר בבית אופנה מנוסה שמכיר היטב את צורכי האישה הישראלית, ומציע מדי שנה קולקציה קיצית שמותאמת למזג האוויר המקומי, לטרנדים האחרונים בעולם האופנה ולמה שביניהם. גולברי הפך לבחירה מובילה בעיני נשים רבות בזכות טווח מידות רחב, שימוש בחומרי הגלם המובילים וכמובן גם מבצעים משתלמים. 
  2. גולף – האתר של גולף כולל מחלקות לנשים ולגברים, עם מבחר פריטים שמתאימים לכל השנה. תוכלו למצוא בו מגוון קטגוריות, החל מביגוד, דרך הנעלה ועד לאקססוריז.
  3. רנואר – גם באתר של רנואר מחכים לכן שמלות, טופים, מכנסיים, אוברולים, חליפות, בגדי ים ועוד. מדובר בכתובת שכדאי לבקר בה בעונה החמה.
  4.  אורבניקה – הסיילים השווים והמחירים המשתלמים הופכים את אורבניקה להמלצה בולטת בנוף. נוסף לסניפים, הרשת מחזיקה אתר שכדאי לבקר בו.
  5. טוונטי פור סבן – טוונטי פור סבן הוא אתר מומלץ לצעירות, עם מגוון פריטים טרנדיים לאירועים, ליומיום, לבילויים ועוד.
  6. קסטרו – שחקנית בולטת נוספת שאי אפשר להתעלם ממנה היא קסטרו, המציעה מגוון פרשנויות טרנדיות למגמות הבולטות בעולמות האופנה. 
  7. פוקס – פוקס היא רשת ששמה דגש על הבייסיקים, ולא מפסיקה להפתיע עם שמלות, חולצות ומכנסיים מבדים איכותיים, בגזרות נוחות ואהובות.
  8. תמנון – טופים, שמלות, חצאיות ואפילו קולקציית אקטיב, הם רק חלק מהמבחר העצום באתר של תמנון. מדובר ברשת נוספת ששמה דגש על מחירים משתלמים, ואין ספק שהפריטים שלה יהפכו לחלק בלתי נפרד מהארון שלכן.