ג'ינס לגברים

כולנו מורגלים כבר לבצע מגוון רכישות אונליין, אבל כשמזמינים בגדים בלי מחשבה מקדימה – הקנייה עלולה להסתיים בשיברון לב. איך מצליחים להפחית את הסיכון להתאכזב בהזמנת גינסים לגברים? יצאנו לבדוק

ג'ינסים לגברים

לרכישות באינטרנט יש לא מעט יתרונות מרכזיים. הן מאפשרות לנו לחסוך כסף, להשוות בין מותגים בלחיצת כפתור ולמלא את סל הקניות בלי לצאת מהפיג'מה. הבעיה היא שבמצב שבו קל כל כך להשלים קנייה, קל גם להזמין מוצרים שלא בהכרח מתאימים לנו. ובמקרה של גינסים לגברים, שצריכים להיות יפים ונוחים בו זמנית, קל מאוד להתחרט. כדי שתוכלו להפחית בעוגמת הנפש הפוטנציאלית, בדקנו ומצאנו מה עושים קונים שמזמינים חכם:

  1. הם לא מדלגים על טבלת המידות

בדומה לפריטי לבוש אחרים, גם מידות של ג'ינסים לגברים יכולות להשתנות בין מותג אחד לאחר. כדי לא להמר, חפשו את טבלת המידות באתר שאתם רוצים להזמין ממנו ובדקו מהי המידה שמתאימה לכם.

  1. הם לא מהמרים על אתרים

הזמנה מאתר שאתם לא מכירים יכולה להתברר כהימור בלתי מוצלח. אם אתם לא בטוחים איפה לבצע את הרכישה, בחרו באתר שידוע בפריטים ובקהלי היעד. טוונטי פור סבן למשל, הוא אחד מאתרי הבגדים הישראליים הבולטים לגברים ונשים שמחפשים בגדים בלוק קז'ואלי ולא מתאמץ שמתאים כמעט לכל שלב ביום. 

  1. הם יודעים אילו גזרות וגוונים מחמיאים להם

קיימים כל כך הרבה סוגים של גינסים לגברים, שקל ללכת לאיבוד במבחר. סקיני או גזרה ישרה, עם גומי במותן או עם רוכסן, עם קיפול או בלי, בגוון בהיר או כהה, הכול כדי שתוכלו למצוא את מה שמתאים לכם. לכל גבר העדפה משלו בנוגע לגינס המחמיא והנוח ביותר, ולכן אם עדיין לא הגדרתם מה אתם אוהבים – עשו זאת כדי לחסוך זמן ומאמץ.

  1. הם יודעים להתאים את הרכישה לסגנון החיים

אתם מחפשים גינסים לגברים שיתאימו למשרד או כאלה שילכו אתכם למסיבה? זוג חדש לעונת החורף או כזה שכיף ללבוש אפילו בקיץ? חשבו על הרכב הבד, האורך, המראה הכולל ומאפיינים נוספים.