בגדי נשים מסודרים על מיטה

למרות המבחר הרחב הקיים בחנויות, בחירת בגד ים היא אחת מההחלטות המורכבות ביותר שמצפות לנו בקיץ. איך מוצאים בגד ים שבאמת מתאים לנתונים האישיים?

אופנה
קולקציית בגדי הים של קיץ 2021 מביאה טרנדים חדשים

מדי שנה עם בואו של הקיץ, אנחנו ממהרות לקנות לעצמנו בגד ים חדש. אלא שנוכח ריבוי הטרנדים והסגנונות, רובנו לא רק מתבלבלות אלא עושות טעות נפוצה במיוחד – מנסות להתאים את עצמנו לבגד הים שראינו על הקולב, במקום למצוא בגד ים שיחמיא לגזרה שלנו. כזה שנרגיש בו בטוחות, שידגיש את מה שנראה לשים בפרונט ושיסתיר את המקומות שפחות. 

אחרי שאת הקיץ החולף פספסנו לאור התפרצות הקורונה, בקיץ הקרוב אנחנו הולכות לבחור בגד ים שישלים את הפער. ובעזרת הטיפים הבאים, גם את תצליחי למצוא את בגד הים המושלם:

  • הטופ – הטופ הנכון והנוח צריך להתאים לגודל החזה. לבעלות חזה קטן, יתאימו דרך כלל חזיות משולשים, סטרפלס או בגד ים בעל קאפים. בעלות חזה מלא יותר, יזדקקו לבגד ים שמספק תמיכה וכולל רצועות כתפיים עבות. 
  • שלם או ביקיני – כאן ההחלטה היא לחלוטין שלך, ותלויה בהעדפה האישית ובמידת הנוחות. אם את מעוניינת בביקיני אך מעדיפה עדיין להסתיר חלקים מסוימים, באפשרותך לבחור חלק תחתון גבוה או להצטייד בקימונו או בבגדי ים עם חצאית. 
  • גוונים – קיימות דרכים רבות באמצעותן ניתן להשתמש בצבעים כדי לטשטש או להבליט אזורים מסוימים. כך שאם חשבת שהפתרון המוביל הוא בגד ים בגוון אחד, תופתעי לגלות עד כמה משחקי צבעים, פסים וקווים יכולים ליצור את ההבדל שקיווית לו. 

רשת אחת – אינספור אפשרויות

מתקשה למצוא את בגד הים המושלם עבורך או שפשוט רוצה להתחדש בכמה בגדי ים נוספים? ברשת הודיס תמצאי את בגד הים שילווה אותך לאורך הקיץ. הודיס מתמחה בביגוד בייסיק שמתחשב בכל הטרנדים האחרונים, וגם בקטגוריית בגדי הים הודיס מציעה מגוון עצום של אפשרויות. בגדי ים שלמים וביקיני, בצבע יחיד או עם פסים, טקסטורות ומשחקי גוונים. והכול במחירים סופר משתלמים, שיעשו לך חשק למלא את הארון. 

בקרו באתר הודיס ותמצאו לכם את הבגד הים המושלם לקיץ הקרוב: https://www.hoodies.co.il/

3 נשים צוחקות
רשת הודיס מציעה מגוון עצום של אפשרויות