בגד ים, אישה, גב, מים, חוף

אחד מפריטי הקיץ המרכזיים קיבל השנה חיזוק מיוחד בחסות טוונטי פור סבן, שהשיק קולקציית בגדי ים מושלמת בהתאם לבחירות של אן זיוי, עינב כהן וליבר בלילתי

אישה, בגד ים לנשים, סלעים
בגד ים מהמם הוא הדבר היחידי שחסר לכן בשביל להנות מיולי-אוגוסט.

קיץ, שמש, ים ובריכה, מה אנחנו עוד צריכות כדי ליהנות מיולי-אוגוסט? קולקציית בגדי ים נכונה, כמובן. כי כשהטמפרטורות עולות, אין דבר כזה יותר מדי בגדי ים. אם גם את מרגישה שאף בגד ים הוא לא באמת "את", כנראה שעדיין לא ראית את הקולקציה החדשה של טוונטי פור סבן. לקראת הקיץ הקרוב, המותג האהוב התאחד עם כמה מהבלוגריות ואושיות האינסטגרם האהובות על כולנו, והתוצאה היא בגדי ים סופר נכונים שכולם ישאלו אותך מאיפה הזמנת.

אז מה הכינו בקולקצייה אן זיוי, עינב כהן וכמובן ליבר בלילתי?

החדשות הטובות הן שזוהי קולקצייה שכל אחת תוכל למצוא בה בדיוק את מה שהיא אוהבת. הבלוגריות בחרו לשלב בין הטרנדים הכי חמים של העונה, בסדרת בגדי ים שמחמיאה לכל אחת. החל משלל בגדי ים שלמים עם איקסים בגב או כיווצים באזור החזה, ועד לביקיני משולשים, אלכסונים, שרוכים או טבעות שאי אפשר להתעלם מהם.

ואיך מזמינים? זה הכי פשוט שיש

את יכולה אמנם לגשת אל כל אחד מסניפי טוונטי פור סבן כדי לבחור לעצמך בגד ים, אבל את ממש לא חייבת. אפשרות נוספת היא לבצע הזמנה באופן פשוט ונוח באמצעות האתר של המותג, לצפות בכל בגדי הים שכבר מופיעים בו, לקבל השראה ולבחור לעצמך את בגד הים שאת מעוניינת בו. ובגלל שכל אחד מחלקי בגדי הים ניתן לרכישה נפרדת – תוכלי להזמין כל חלק בדיוק במידה המתאימה לך. 

בתור רשת שמתמחה בפריטים צבעוניים, אופנתיים ובמחירים משתלמים, גם את בגדי הים תוכלי למצוא מפעם לפעם במבצעים שווים. כך שאם היית זקוקה לתזכורת למה מגיע לך בגד ים חדש – אין ספק שמצאת אותה. זו גם הזדמנות מצוינת להכיר את קולקציית הביגוד של טוונטי לעונה הקרובה, ולהתחדש בפריטים מושלמים שיגרמו לכולם להסתובב אחרייך ברחוב.

ביקיני, בגד ים , גלישה
רשת טוונטי פור סבן מספקת לפעמים מבצעים שווים במיוחד על בגדי הים לנשים.