רוצים להתחדש בבושם בניחוח מנצח? רוצות לקנות בשמים לגברים שלכן אבל מתלבטות במה לבחור? איתרנו על המדפים ובאתרי האונליין כמה בחירות מוצלחות לניחוחות מושלמים

ONE MILLION PACO RABANNE
לבושם ואן מיליון של פאקו רבאן יש ניחוח עמוק של תבלינים ועץ

מציאת הניחוח שיישאר איתנו לאורך היום ויוביל אותנו לכל מקום, היא תמיד משימה מאתגרת. לכן אם גם אתם מתקשים במציאת בשמים לגברים שתאהבו, אתם ממש לא לבד. כדי לקבל את ההחלטה הזו בראש שקט יותר, או לפחות לקבל כיוונים מעניינים להכיר, איתרנו מספר בשמים לגברים שתמיד זוכים להסכמה רחבה. כך שבין אם אתם מעדיפים ניחוחות בולטים או אלגנטיים, עמוקים או יוניסקס, תמצאו את האחד שלכם. הכירו את המומלצים של בושם בולגרי, פאקו רבאן וחברים נוספים. 

  • בולגרי בושם לגבר Man in Black – בושם בולגרי (BVLGARI) תמיד נחשב לבחירה מנצחת, ובבושם הספציפי הזה אי אפשר שלא להתאהב כבר בשלב האריזה. עם בקבוקון מלא נוכחות, בשילוב של צבעי שחור ורוז גולד. ברגע שתסירו את הפקק תרגישו תווים של רום ותבלינים, היוצרים אמירה חד משמעית ומשאירים שובל של מחמאות. 
  • דיור סובאז' Sauvage – מחפשים בשמים לגברים בניחוח פרשי עם מעט חריפות? זו הבחירה שלכם. עם תו עליון של ברגמוט, תו אמצעי של לבנדר, כוכב אניס ואגוז מוסקט, ותווי בסיס מתקתקים של וניל. ניחוח יוצא דופן שיהפוך לאחד מהמועדפים עליכם.
  • פאקו רבאן 1 Milion – בושם בניחוח עמוק של תבלינים ועץ, שמתאים לחובבי טבע ואלו שמחפשים בשמים בריח מסתורי וייחודי. עם תווים עליונים של מנדרינה, אשכולית ומנטה, תווי אמצע של ורד ותמצית קינמון, ותווי בסיס של ענבר ותמציות עץ. 
  • קלווין קליין CK be – בשמים לגברים מצוינים כמתנה, אבל מה לגבי בושם יוניסקס? CK be מתאים למי שמחפש ריח מעט עצי, עוצמתי ומרענן, שיכול להתאים גם לו וגם לה. רעיון מושלם למי שמעוניינת בבושם זוגי. 
  • ג'ימי צ'ו Intense – שייך לקטגוריה של בשמים לגברים בעלי ניחוח אלגנטי במיוחד, בזכות שילוב בין לבנדר לפצ'ולי. את הטוויסט הבושם מקבל מניחוח של פלפל שחור ובסיס ענברי. התאהבנו בעיצוב של הבקבוק.

יש מספר רב של חברות אשר מספקות בשמים איכותיים וטרנדים.
לדוגמא, אתר צ'וזן מציע מגוון רחב של הבשמים הכי חמים לגברים.
בקרו באתר עכשיו: https://chozen.co.il/

בושם
לפני שבוחרים בושם חשוב לדעת אם אתם מעדיפים: ניחוחות בולטים או אלגנטיים, עמוקים או יוניסקס.
https://chozen.co.il/