היא זמרת מובילה, אייקון אופנה וגם מעצמת בשמים ששולטת במדפי הניחוחות. על איזה מהבשמים שלה אסור לכם לוותר?

בושם CHANEL
אייקון הסטייל ריאהנה הוציאה ליין בשמים מדהימים

כשמדובר על ריאהנה בושם הוא רק אחד מבין מגוון תחומים עליהם היא חולשת. בשנים האחרונות ניכר שאין כמעט תחום שהזמרת לא מקושרת אליו, ובכל הנוגע לניחוחות – הסיבה ברורה. ריהאנה היא אייקון של סטייל, ולכן גם הבחירות שלה בכל הנוגע לריחות תמיד מסקרנות אותנו. עם כניסתה לעולם הבשמים, היא הקפידה להוציא בושם חדש כמעט בכל תקופת מפתח בחייה, לצד מוצרים ארומטיים נוספים כמו קרם גוף, ג'ל רחצה ועוד. כך שאם גם אתם מחפשים בושם ריאנה היא ללא ספק הכתובת שלכם.

מהם הבשמים האהובים ביותר בליין של ריהאנה?

בושם הוא עניין של טעם אישי, ולכן כל בושם  rihanna זוכה לאוהדים שונים. אלה הבשמים שאנחנו אהבנו במיוחד:

  • רוג' – כשחושבים על ריאהנה בושם רוג' הוא אחת מהבחירות המובילות. מדובר בבושם שמכיל את כל התווים שמאפיינים את הזמרת – פרחוניות, חושניות וקיציות. הם מושגים בזכות שילוב בין יסמין, מאסק, סנדלווד, וניל, פריחת לימון ועוד מספר תוספות אהובות. 
  • רבל – כבר מהשם, אפשר להבין שמדובר על בושם מיוחד. זהו בושם ריאנה בעל סיומת עוקצנית וייחודית, כזה שכל הנוכחים יסתובבו כשיריחו אותו. עם שילוב של ניחוחות סחלב, קפה, מאסק, אמבר, ג'ינג'ר ותות. 
  • רבל פלר – אם אהבתן את בושם rihanna הקודם, אתן חייבות לנסות את הרבל פלר. מדובר באחד מהבסט סלרים שלה נכון להיום, עם תווים עליונים פירותיים, לצד תווים אמצעיים מפתיעים של וניל וקוקוס.
  • קראש – קראש הוא תערובת של פירות יער והדרים, עם דגש פרחוני. מדובר בבושם המושלם לתקופה החמה של השנה, שמומלץ במיוחד למי שלא אוהבת בושם כבר מדי. 
  • קיס – ואי אפשר לסיים את הרשימה בלי קיס. במקרה של ריהאנה בושם קיס הוא כל מה שאפשר לצפות לו. תווים עליונים שמזכירים שזיף ותפוז, ותווים אמצעיים פרחוניים שמאופיינים בקלילות ובמתיקות. ניחוח מושלם שיכול להתאים לכל אחת מעונות השנה, ותמיד נמצא במקום נגיש על המדף. 
אישה מחזיקה בושם
כשחושבים על בושם של ריאהנה רוג' הוא אחת הבחירה המובילה