בחירת נעלי ריצה לנשים ולגברים היא לא רק עניין של עיצוב חיצוני אלא בעיקר של נוחות. כדי לוודא שיהיה לכם נוח לאורך זמן, אתם חייבים להתאים בין סוג הפעילות לבין סוג הנעליים. המדריך הבא יעזור לכם בדרך

נעלי נייק לבנות לגברים
כאשר בוחרים נעלי ריצה חשוב לקנות כאלו המתאימות לסוג המסלול עליו רצים

עבור חובבי ספורט אמיתיים, אין רגע מספק יותר מאשר הרגע שבו שורכים את נעלי הריצה ויוצאים החוצה. עם זאת, כדי להתמיד בפעילות גופנית לאורך זמן, אתם חייבים את הציוד הנדרש – בדגש על נעליים. נעלי ריצה לנשים ולגברים מעוצבות כך שיהיו קלות ונוחות, במטרה להפוך את האימון לאפקטיבי יותר ולמזער פציעות. מסיבה זו הן יהיו קלות יותר מנעלי ספורט רגילות, אלסטיות מאוד ומרופדות באזור העקב וכף הרגל. 

אם תרימו נעלי ריצה לנשים או לגברים, תגלו שהן גמישות במיוחד במרכז כף הרגל או בקשת – ולכן יהיה קל יחסית לכופף אותן לשתיים. ובכדי להתמודד ביעילות עם הזיעה ולהעניק לכם תחושה נעימה יותר לאורך כל הדרך, הן יהיו עשויות מחומרים מנדפי זיעה. אבל רגע לפני שאתם מוציאים את כרטיס האשראי, זכרו לוודא שהנעל מתאימה גם לסביבה שבה אתם מתכננים לרוץ. רבים אינם יודעים זאת, אך גם נעלי הריצה מחולקות לקטגוריות בהתאם למשטח שעליו הריצה מתבצעת. זאת מאחר שלצורך ריצה בתנאי שטח למשל, תזדקקו לנעלי ריצה שונות מאשר אלו שישמשו אתכם בעיקר על המדרכה או הכביש. 

מתקשים לקבל את ההחלטה הנכונה? נסו את דקטלון

ברשת דקטלון מתמחים בהלבשה והנעלת ספורט למגוון פעילויות, בהן ריצה והליכה. וכדי להפוך את הבחירה לקלה ופשוטה במיוחד, יצרו עבורכם חלוקה נוחה של סוגי הנעליים בהתאם לפעילות – נעלי הליכה, נעלי הליכה ספורטיבית, נעלי ריצה קלה, נעלי ריצת כביש, ואפילו נעלי ריצת שטח. נוסף לנעליים המתאימות, ממתינים לכם בכל קטגוריה גם אביזרים משלימים מבית דקטלון – שעון, אוזניות, חגורת מותניים, רצועת זרוע ועוד מבחר פריטים שהופכים כל ריצה להנאה אמיתית. אז אם חיפשתם נעלי ריצה לנשים או לגברים אבל לא ידעתם איך בוחרים נכון, דקטלון היא הכתובת שלכם. 

נעלי ניו באלאנס
חברת דקטלון מספקת מגוון ענק של נעלי ריצה איכותיות