fashion show

בין אם אתם מרגישים חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, ובין אם אתם כל בוקר לובשים את החולצה ומכנסיים הראשונים שאתם רואים בארון, מבלי להשקיע יותר מידי, סיכוי שלא יצא לכם לראות לפחות פעם אחת תצוגות אופנה.

אירועי תצוגות אופנה הם תמיד אירוע יוקרתי ונוצץ, בו מציגים מיטב המעצבים את הקולקציה החדשה שלהם לעונה. כל מעצב אופנה מציג בסביבות העשרה דגמים של בגדים, באמצעות דוגמניות אשר הולכות על המסלול ומציגות את הבגד לראווה. בתצוגות אופנה ניתן לראות את כל סוגי הבגדים: החל מחולצות, חליפות, מכנסיים, בגדי ים, שמלות, פיג'מות, הלבשה תחתונה, חצאיות, וכן, גם בגדי גברים.

אירוע תצוגת האופנה

כל תצוגת אופנה היא אירוע משמח, מרגש ולעיתים גם מלחיץ עבור כל מעצב אופנה המציג בה, אך יש אירוע שנחשב לאירוע הגדול ביותר, שמעמיד את כל עולם האופנה על הרגליים, והוא כמובן – שבוע האופנה. שבוע האופנה הוא למעשה אירוע הנמשך מספר ימים, ומעלה בכל רגע תצוגת אופנה של אחד מבתי האופנה הכי מובילים בעולם. שבוע האופנה הראשון והמוכר ביותר שקיים הינו שבוע האופנה בניו יורק, שמושך אליו את כל אושיות האופנה הגדולות והמוכרות בעולם, צלמים, עיתונאים, מעצבים, דוגמנים, ועוד.

תצוגת אופנה

עם השנים החל להתפתח שבוע האופנה בעולם, והחל להתקיים גם במדינות אחרות כמו איטליה, צרפת, אנגליה, ואפילו לאחרונה גם בישראל. מעצבים כמו ויוי בלאיש, תמרה סלם, שי שלום, יוסף, חנה מרלויוס, גדעון וקארן אוברזון, משכית, קרן וולף, אנה, גליה להב, טובל'ה, בוגרי בית הספר לעיצוב בשנקר, ועוד רבים וטובים, מעלים על מסלול הדוגמנות את הדגמי הבגדים היצירתיים שעליהם עבדו במהלך כל העונה.

לרוב, הדגמים המוצגים בתצוגות אופנה הם גרנדיוזיים ומוגזמים, שנועדו במיוחד לכך – לתת לקהל שואו אחד גדול על עולם האופנה. עם זאת, במידה ותלכו פעם לתצוגת אופנה, אין סיכוי שלא תתלהבו מהמראות השונים, ואולי אפילו תרצו לקחת הביתה איזה זוג מכנסיים שיקרוץ לכם, ומעולם לא העזתם לעלות אותו בדעתכם.

fashion show
מוגזם, מוגזם ומוגזם

לסיום, בפעם הבאה שתשמעו פרסומים על שבוע האופנה בישראל, אל תהססו, ותלכו לראות את הדגמים המוצגים. הם למעשה דור העתיד של עולם האופנה, ויבשרו לכם ראשונים על כל הטרנדים החמים שהולכים להיות בעונה הקרובה.