שמלה פרחונית

לכל מקום שאנחנו הולכים יש סוג אחר של בגדים שהוא הבגדים שמתאימים לאותו אירוע. כך למשל כאשר אנחנו מתלבשים לעבודה, לא נלבש את אותם בגדים שאנחנו לובשים למפגש עם חברים או לאירוע.

כאשר עושים בדיקה סטטיסטית לגבי פרטי הלבוש שנלבשים לאירועים בקרב נשים, אין ספק ששמלת ערב היא במקום הראשון בהרבה מעל כל שאר הפרטים. כאשר מעוניינים לבחון למה דווקא שמלת ערב לאירוע מקבלת יותר עדיפות והופכת למקובלת יותר, התשובות של הנשים די חוזרות על עצמן.

דבר ראשון – חגיגיות שאין שניה לה

יש משהו בשמלת ערב שנתפס כחגיגי יותר מאשר פרטי לבוש אחרים. יש משהו בגזרה של שמלות ערב, הצבעים שבדרך כלל צובעים את השמלות האלו וכמובן סוג הבד שהופכים את האירוע להרבה יותר צבעוני ומרגש. אין מה לומר – חגיגיות של אירוע מיוחד בערב לא נראית אותו הדבר עם שמלת ערב ובלעדיו. ללבוש מכנסיים או שמלה יום יומית לחתונה או אירוע שיא של החברה שעובדים בה זה פשוט מוזר ולא מתאים. לעומת זאת, שמלה ארוכה ומרשימה תתאים באופן מדויק למה שצריך.

דבר שני – קל יותר לתמרן אותה שתחמיא לגוף

כאשר מדובר על שמלת ערב שעוצבה באופן חכם, הרבה יותר קל ליצור עליה תמרונים שיתאימו לגוף גם אם יש חלקים שאנחנו פחות מרוצים מהם. כאשר מדובר על מעצב שמלות ערב עם ניסיון, הוא ידע להוציא כל אישה מרירה מרוצה מהשמלה שיתאים לה. הרי בסופו של דבר מדובר על התאמה שיש לעשות בין גוף מסוים לגזרה וצבעים מסוימים. את התמרונים האלו הרבה יותר קל לעשות עם שמלות.

דבר שלישי – נוחות מעל הכל

כאשר מדובר על שמלת ערב, אין ספק שמדובר על פריט הלבוש הנוח ביותר. בין אם מדובר על ימי הקיץ החמים או ימי החורף הקרים, כאשר מדובר על פריט שאפשר להכין אותו מבד מאוורר או מחמם, הוא הופך הכל לפשוט יותר. אם מזיעים, בגלל שמדובר בשמלה אז היא מאווררת יותר. אם מדובר על העונה הקרה, מדובר על כיסוי וחימום מקסימום חלקים מהגוף.