חורף 208

אז החורף מתקרב, ואיתו גם הבגדים הגדולים והמחממים. רוצה לדעת מה יהיו הטרנדים החמים ביותר בחורף הקרוב? הנה מדריך טרנדים יעיל במיוחד:

  1. קטיפה – אחד האלמנטים אשר מאפיינים את החורף בצורה הטובה ביותר. מדובר מבד מחמם ונעים במיוחד, אשר מותאם בול לחורף. תוכלו למצוא ג'קטים אלגנטיים העשויים מקטיפה, שמלות בעלות שרוול ארוך מקטיפה, חולצה, ואפילו בגד גוף. כמובן ששחור אינו הצבע היחיד הבולט בבגדי קטיפה, שכן ניתן למצוא בגדי קטיפה בצבעים ירוק, כחול אדום, ועוד.
  2. סאטן – אחד הבדים העדינים והקלאסיים שקיימים. תוכלו למצאו גופיות סאטן, חולצות סאטן, ואפילו חצאיות ושמלות מסאטן. כל זאת בשלל צבעים, המעניקים מראה קליל ונוח במיוחד. כמו כן, ישנם בגדי סאטן אשר אליהם מוצמדים בדי תחרה, מה שנותן טאצ' נוסף לבגד.
  3. עור / דמוי עור – אין אחד שלא קיים לה בארון לפחות ג'קט עור אחד. ואם לא עור, אז דמוי עור, ואם לא דמוי עור, אז זמש. בכל מקרה, העור הוא תמיד באופנה, וג'קט עור יכול בשניות לשדרג את המראה שלנו להרבה יותר מגניב. הצבעים הבולטים כיום הם צבעי חום כאמל, שחור, ואפילו בורדו.
  4. הדפסים – אחד ההדפסים הבולטים בחורף השנה הוא ההדפס הצבאי. החל ממעילים ענקיים אובר סייז עם הדפס צבאי ועד לשמלות ומכנסיים. ניתן לשלב עם המכנסיים חולצה בכל צבע שתרצו והנה לכן הלוק המושלם.
  5. צבעים – בכל חורף ישנם הצבעים השולטים בקולקציית הבגדים. כך למשל, צבעי החרדל, בורדו, ירוק זית, חום חאקי ואפור הם הצבעים האולטימטיביים לעונת החורף. כמו כן, ניתן לראות חידוש בצבעים בדמות בגדים בצבעי מטאל (זהב, כסף או ברונזה), הנחשבים מושלמים לאירועים.
  6. אקססוריז – אף לוק לא שלם בלי הוספה של מעט פריטים משלימים. החל משרשראות קולר היכולות להגיע במגוון סגנונות (קטיפה, דמוי עור ועוד), ועד לפאוצ'ים המסורתיים שעשו את דרכם החל משנות ה-90, נתקעו אי שם בשנות ה-2000 וכעת חוזרים בגרסתם המשודרגת.
  7. נעליים ומגפיים לנשים – נעליים לחורף יכולות להתחלק למספר רב של קטגוריות. החל ממגפיים לנשים בעלי עקב, מגפיים לנשים שטוחות, נעלי אוקספורד לנשים, סניקרס, מגפונים ועוד. לא משנה באיזה סוג נעל תבחרו תוכלו למצוא את צבעי המטאל והקטיפה השולטים ביד רמה בכל הנוגע לנעלי נשים, מגפיים לנשים אורכים המגיעים עד למעל הברך, גרביים מגניבות עם נעליים פתוחות.