בגד ים, אישה, גב, מים, חוף

לעיתים אנו נוטים לזלזל בכל הנוגע לאופנת בגדי הים. שכן, לרוב מדובר במכנסיים (קצרות או עד הברך) עם איזו שהיא דוגמה, הדפס או אפילו בצבע חלק ואחיד. לעומת זאת, בגדי הים של נשים מלאים בעיצובים, סגנונות, גזרות מגונים ושונים, מה שמגדיל עבורן את המבחר. עם זאת, אין להזניח מגדר אחד על פני השני, וכך, למי שלא יודע, כיום קיימים מותגים רבים המוציאים בגדי ים לנשים אופנתיים, טרנדיים, ובעיקר מותאמים לכל אחד.

Swimsuit, Couple, Man, Muscles, Muscular, Woman, Rocks

בגד ים נכון ויפה עבור יכול למשוך את תשומת הלב של מוקדי עניין בחוף הים (לרווקים שבינינו). בגדי ים לגברים, בדומה לבגדי ים לנשים ולבגדים בכללי, מלאים גם הם בהצהרה כלשהי שיכולה לייצג אותנו ואת האופי שלנו, לכן יש צורך בלבחור נכון את בגד הים.

אז לקיץ הקרוב, על מנת לעשות סדר בבלאגן ולעזור לכם למצוא בגדי ים לנשים הכי טרנדיים והכי נכונים לעונה, תוכלו להעזר בחיפוש במותגי בגדי הים הבאים:

  1. רנואר מקרה זה מדובר באחת ממותגי האופנה הפופלרים והמובילים בארץ. בסניפי רנואר מן, תוכלו למצוא שלל בגדי ים לנשים ולגברים על פי בחירתכם. מרבית גזרות בגדי הים מאופיינות בקו קצר יותר, המגיע עד למעל הברך, מה שהופך את המכנסיים לאופנתיות עוד יותר. כמו כן, הצבעים המאפיינים את הקולקציה הם קייצים ובהירים, ותוכלו למצוא דגמים חלקים, או דגמים המשלבים שני צבעים באופן מתמשך.
    בגד ים, חוטיני, מים, אישה
  2. קאסטרו אחת מרשתות האופנה המובילות והמוכרות בישראל. לקראת הקיץ מוציאה חברת קסטרו קולקציית , אשר משלבת בתוכם יעילות יחד עם סטייל. בבגדי הים של קסטרו, מנסים להמשיך עם קו העיצוב הכללי של המותג, ובכך תוכלו למצוא בגדי ים בגזרת מכנסיים רחבים עד הברך, במגוון דוגמאות והדפסים בצבעים כהים יחסית. בגדי הים לגברים של קסטרו מתאפיינים בגזרה רחבה אשר תשרה עליכם נוחות רבה כאשר אתם מבלים בחוף הים.
    אישה, בגד ים לנשים, סלעים
  3. מנגו – רשת האופנה הספרדית המצליחה בכל העולם, מציעה גם היא בגדי ים לגברים בסניפיה השונים ברחבי הארץ. קולקציית בגדי הים של מנגו מאופיינים בגזרות מכנסיים רחבים המגיעים באורכם לאזור הירך ומאופינים בצבעים אחידים ונקיים, דוגמאות פסים, פרחים ובעיקר – הצבע הכחול הכהה הוא זה ששולט.
    מים, בגד ים, בגדי ים
  4. H&Mבמותג האופנה זה, תוכלו למצוא מגוון רחב במיוחד של בגדי ים לגברים. בגדי הים של רשת H&M מאופיינים בצבעים עזים וססגוניים, לצד צבעים כהים ושקטים יותר. אם אתם בעניין של  צבעים חלקים כנראה שזו האופציה הטובה עבורכם. תוכלו למצוא פריטיםבשלל צבעים שבמקומות אחרים יהיה יותר קשה למצוא.

בגד ים, אישה, מים, חוף

CELIO בניגוד לשאר המותגים ברשימה, במקרה זה מדובר במותג אופנה לגברים בלבד, ללא קולקציית נשים. בסניפי סליו השונים, תוכלו למצוא בגדי ים במראה אלגנטי יותר ויוקרתי (אך קחו בחשבון שסביר להניח שהמחיר יהיה בהתאם). בגדי הים של סליו מאופיינים בגזרה מחמיאה במיוחד, באורך אמצע – לא קצר מידי ולא ארוך, וכן בצבעים קייצים לצד הדפסי פסים.