חלון ראווה

טרנד הקניות בגדים באינטרנט הפך כבר לפעולה שבשגרה יש לומר, וממשיך לסחוף עמו נשים רבות (וגם גברים) בכל עת. חנויות בגדים אינטרנטיות נפתחות כהרף עין, עד שממש קשה לעקוב, וכתוצאה מכך – המבחר הפרוס לפנינו הוא עצום!

אין ספק כי רבים מוצאים בקניות אונליין הנאה וסיפוק רב. הרי בזכות קניות מחנויות בגדים אינטרנטיות ניתן לקנות בגדים במהירות רבה, ללא בזבוז זמן, דלק, חניה, וכסף רב במיוחד. מה גם שהמחבר הרחב פרוס לנגד עניינו בצורה מסודרת ונעימה לעין, וכל מה שנותר לנו לעשות הוא פשוט.. להקליק על הפריט הנבחר, ולהזמין. הרי מי מאיתנו לא אוהב את הרגע הזה בו אנו פותחים את החבילה שקיבלנו ומתחדשים בעוד פריט חדש לארון הבגדים?

אם בהתחלה אתרי חנויות הבגדים המציעים רכישה אונליין, היו רק אתרים בינלאומיים, הרי שכיום המצב אינו כך כלל. כיום, קיימים אתרי קניות רבים של חנויות בגדים מקומיות, אשר מספקות את המשלוח עד לבית הלקוח תוך שלושה ימים מיום ההזמנה! מה שלא בדיוק קורה כאשר מזמינים משלוח בגדים מחו"ל.

בגדים מקופלים
לא בטוח שנגיע עד למדפים – עידן האינטרנט

לשם כך, קבלו רשימה של ארבע חנויות בגדים לרכישה מקוונת מומלצות ביותר, אשר קנייה בהן לא תאכזב אתכן כלל:

  1. רנואר– ניתן לומר שרנואר היא סוג של חלוצה בתחום חנויות בגדים אונליין. באתר של רנואר (שכיום קיימות עשרות חנויות ברחבי ישראל), תוכלו למצוא מבחר פרטי אופנה טרנדיים ושימושיים במיוחד. הדגש הרחב בבגדים של רנואר הוא התאמה למגוון רחב של נשים, בשלל סגנונות, אשר יוכלו להתאים לכל אחת. מעבר לבגדים תוכלו למצוא באתר גם בגדי ספורט, בגדי ים, אקססוריז כמו תיקים ונעליים ועוד. טווח המחירים אינו בשמים, ותמיד אפשר למצוא סיילים או מבצעים מיוחדים. נכון להיום (6.7.17) יש סייל ענק באתר רנואר למעבר לאתר רנואר

  2. דה קלוזט – מדובר באתר אופנה עם טאצ' ייחודי – יד שניה מארונות פרטיים של נשים שונות ברחבי הארץ. לנרתעות בגדים יד שניה, הסירו דאגה מלבכן, כיוון שצוות האתר והמיזם בחר בקפידה את הנשים הנבחרות, ורוב הפריטים המוצעים למכירה הינם פריטים שלא נעשה בהם שימוש רב, ובאיכות גבוהה. אותן נשים שזוכות להציג למכירה את פרטי הלבוש להן, ניחנו בסטייל וסגנון ייחודי משלהן, מה שמביא לרווחת הקונות שלל סגנונות שונים ומגוונים.

  3. Rock the boat – מדובר במיזם אופנה בינלאומי בשיתוף של קנייני אופנה ומעצבים משלוש ערים בעולם: תל אביב, לונדון ולוס אנג'לס. האתר צבר פופולריות רבה ברחבי העולם, וביצע נחיתה רכה כאן בישראל ממש לא מזמן. ייחודיות האתר הינה חלוקה לחמישה עולמות השראה: Coast to coast, Urban life, Basic queen, Champagne and strawberry ו – Unique garden. בתוך כל קטגוריה כזאת, תוכלו למצוא פריטי אופנה המותאמים בסגנונם למהות הקטגוריה. מעבר לכך, חנות הבגדים רוק דה בואט הביאה חדשנות נוספת לכל עולם הקניות ברשת, בכך שהאתר מסוגל לזהות את ההעדפות האישיות של כל לקוחה, ולהתאים לה אזור אופנה אישי בדיוק על פי טעמה האישי.

  4. 1item – באתר זה תוכלו למצוא פריטי זסטרנדיים ועכשוויים, אשר הדגש הרחב בחנות זו הוא על מחיר סביר ביותר של עד 100-שקלים לפריט. באתר קיימות שתי קטגוריות מרכזיות: בגדי נשים במידות 36-40, ובגדי נשים למידות 42-46. כך שגם בחנות זו, כל אחת יכולה למצוא את הסגנון האהוב עליה.