שמלה לבנה

מחפשת את שמלת הערב המושלמת לקראת האירוע הקרב ובא, אנחנו כאן בשביל לעזור לך. אנחנו חברה קטנה הכוללת מספר מעצבות ותופרות מקצועיות המאפשרת לך לתפור את השמלה המושלמת במיוחד בשבילך

את מוזמנת להגיע אלינו ומכאן אנחנו נוביל אותך בליווי תומך ונלהב עד שתקבלי את השמלה עליה חלמת. כל אחת מהמעצבות שלנו היא בעלת סגנון שונה כך שתוכלי לבחור מכל מגוון העולמות. אותה מעצבת אליה תתחרי יותר מכולן תלווה אותך לכל אורך התהליך ותעצב לך ויחד אתך את השמלה כך שיהיה בה ממך עם הטאצ' העיצובי שדואג שהתמונה הכוללת תהיה שלמה.

היום החלטנו לתת דגש על עיצוב שמלת ערב לחתונה. שמלת ערב צריכה להיות מבד נעים שיתאים גם לישיבה ממושכת אך גם לריקודים. כן אנחנו יודעות שתמיד מגיע השלב שבו הריקודים מתחילים ואיתם הטירוף ובדיוק בשלב זה חשוב לנו ששמלת הערב שלך תישאר נעימה ומונחת על הגוף בדיוק כפי שהיה שרק לבשת אותה כמה שעות קודם לכן. לנו המעצבות יש גישה למאגר בדים ענק וכמובן גם הניסיון המקצועי הדרוש להתאמה של כל בד, לצורת השמלה, צורת הגוף ומזג אוויר. החלק שהכי חשוב לנו הוא שקודם כל תרגישי הכי יפה שאפשר. אנחנו יודעות כי קשה לנו לפרגן לעצמנו. אנחנו רואות רק את הדברים שאנו לא אוהבות ולא רואות את המראה החיצוני כמכלול שלם ומגוון. ובעיקר חשוב להבין כי מה שנראה לנו בעייתי מאוד בגוף שלנו בסופו של דבר כמעט ולא מובחן על ידי האחרים שרואים אותנו.

אנחנו כמעצבות לא מתעלמות ממה מפריע לך. בכל תפירה של שמלת ערב אנחנו מבינות את החישות שיש לאותה שמלה.

אנו נתייחס לכל פרט שחשוב לך ונדאג לעצב לך את השמלה שבה את תרגישי ותראי מושלמת. העיצוב ושלנו לא כולל רק צבעים, בדים וצורות, אלא כולל גם עיצוב של האזורים השונים בגוף. כמובן שעיצוב הגוף קיים עוד מלפני שני רבות אך כיום ההתקדמות הטכנולוגית והפיתוח החומרים והבדים השונים מאפשרים לעצב את הגוף שלנו מבלי לסבול. למשל, בעבר היו לובשים מחוכים קשים שמהודקים עם חוטים עבים שמכאיבים לנ. היום ישנם בדים מעצבים שפותחו על ידי נאס"א. הבדים הללו מאפשרים את העיצוב של המותניים למשל מבלי להכאיב כיוון שהם יודעים לעטוף את הגוף ברכות ולתת לו את הצורה הרצויה. במקביל פיתחו חומרים ספוגים ורכים לצורך מילויי באזורים שונים כגון אזור החזה ובדים מיוחדים שמאפשרים ללכת עם גב חשוף גם אם את מידה D ומעלה בחזייה.

אנחנו כאן בשביל לתפור לך את שמלת הערב היפה ביותר בה תראי מושלמת. את מוזמנת להגיע לפגישת היכרות בה תפגשי את כל המעצבות ותוכלי לבחור את המעצבת שהכי מתאימה לך. משם תגיעי אלינו לתפירה ומדידות כפי שתרצי ואנחנו נתייחס לכל נקודה בה תרגישי ולו מעט חוסר נוחות. האירוע הזה תגיעי לבושה בשמלה היפה ביותר.