ריצה , שקיעה, בגדי ספורט

כולנו מתלבטים אלו בגדים לקנות לעצמנו לריצה. מדובר במשימה לא פשוטה אשר תמיד מעלה שאלות רבות

מה הכי נוח, איזה בד עדיף ובעיקר מה עושים כדי להימנע משפשפות. על מנת לחסוך לעצמכם את השאלות המביכות שתאלצו לשאול בחנויות הספורט, ריכזנו עבורכם שלושה דברים שכדאי לכם לדעת על מכנסי ריצה לפני שאתם הולכים לקנות אותם.

דבר ראשון: המכנסיים צריכים להיות צמודים

נכון, לא כולנו מרגישים בביטחון עם הגוף שלנו אבל על מנת שנוכל למנוע שפשפות כמה שיותר חשוב שהמכנסיים יהיו צמודים כך שהבד של המכנסיים לא ישתפשף לנו בגו בזמן הריצה. מה שיוצר את השפשפות האלו הוא חיכוך מתמשך של הבד בגוף ובאופן זה פוצע אותנו ויוצר תחושה לא נעימה לאורך זמן. על מנת למנוע את זה, חשוב שהם יהיו צמודים לגוף ואז נמנע החיכוך המיותר.

דבר שני: בד מנדף זיעה הוא כל ההבדל

בעוד בעבר היינו רצים עם טרנינג או כל זוג מכנסיים אחר, היום יש הבנה עמוקה שריצה עם מכנסיים קצרים שלא עשויים מבד מנדף זיעה מביאה עלינו רעות חולות וסבל מיותר. ריצה היא פעילות ספורטיבית לא פשוטה ואין טעם להעיק עלינו עם בגדים לא נוחים שלא מותאמים אליה. אם כבר מחליטים להשקיע ולצאת לפעילות ספורטיבית, יש לקנות אותם שיהיו מותאמים לכך: בד מנדף זיעה, אורך נכון וצמודים לגוף.

דבר שלישי: כביסה נכונה של המכנסיים

על מנת לשמור על המכנסיים שלכם לאורך זמן, חשוב לדעת לכבס אותם כמו שצריך. הכביסה צריכה להיות בטמפרטורה נמוכה – לא יותר משלושים מעלות והכי חשוב: לא לשים מרכך כביסה! שימוש במרכך כביסה פוגע בבד שלהם ומביא לכך שאורך החיים שלו מתקצר. מרכך כביסה יוצר פעולה שפוגע בבד להיות מנדף זיעה ואז אנחנו מפסידים פעמיים: גם אנחנו מקצרים את אורך החיים של המכנסיים וגם אנחנו פוגעים בפעולה של נידוף הזיעה שלהם.

לסיכום, כאשר אתם הולכים לקנות בגדי ריצה פעם הבאה תעקבו אחרי שלושת הכללים האלו ואז תדעו בדיוק מה אתם צריכים לקנות – ללא שאלות וללא מבוכות.