נעיים, עקבים, נעלי זהב

אין ספק כי אירועים כמו חתונות, ימי הולדת, בריתות או בר ובת מצוות הינם תמיד אירועים מרגשים ושמחים, אשר בהם אנו פוגשים את כל המשפחה והחברים שלנו, אוכלים אוכל טוב וחוגגים במשך מספר שעות

אחד הדברים הכי חשובים לאירוע, הוא כמובן בחירת הבגדים והנעליים, ולנשים, איך לומר- הבחירה קשה אף יותר, כיוון שהמבחר המוצע בשוק הוא רחב יותר ובכך מלא יותר בלבטים.

מלבד בחירת הבגדים המיועדים לאירוע הספציפי, אין לשכוח גם הנעליים. נעליים לאירוע יכולות לשדרג את הבגד הנבחר, ולהפוך את כל המראה הכללי למרשים יותר ויפה יותר. עם זאת בחירת נעליים לאירוע אינה בחירה פשוטה כלל, כיוון שקיימות מספר נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון בבחירת הנעליים לאירוע, שחשוב שתדעי

סגנון

עליך להכיר את סגנונות הנעליים השונים. עליך לדעת תחילה מהו סגנון הנעליים האהוב עלייך. כאשר מדובר על נעליים לאירוע, לרוב מדובר על סנדלים, נעלי עקב, נעלי סירה, או מגפונים לעונת החורף. קיימות נשים שמעדיפות נעליים שטוחות, ואחרות שמעדיפות נעלי עקב, הכל תלוי בכן, ובסגנון המועדף עליכן. כמו כן, רצוי להתאים את סגנון הנעליים לאופי האירוע, ולשעות בו הוא מתקיים. כך למשל, אם מדובר באירוע המתקיים בשטח פתוח, מומלץ נעליים נוחות יותר ללא עקב, בעוד אם האירוע מתקיים באולם אירועים או מסעדה, נעלי עקב יהיו מתאימות גם כן. אירוע המתקיים בשעות הערב למשל, מאלץ אותנו לבחור בנעלי ערב חגיגיות ומרשימות, בעוד אירוע המתקיים בשעות הצהריים נחשב כאירוע קליל יותר ופחות מחייב ללוק פנסי.

 

נעליים, נעלי נשים , עקבים
בחירה נכונה תעשה לך את האירוע

תקציב

כמו בכל רכישה גדולה, גם בבחירת נעליים לאירוע, יש להסתמך על תקציב ולהשתדל אכן לעמוד בו. עלות נעליים לאירוע משתנה מחנות לחנות, ממותג למותג, וכן משתנה בהתאם לסוג החומר ממנו עשויות הנעליים. כך שבמקרה הזה ניתן לומר כי ככל שמחיר נעליים לאירוע גבוהה יותר, כך האיכות שלהם תיהיה גבוהה יותר. תקציב מוגדר מראש יצור עבורכן סינון של המבחר העצום של נעליים לאירוע, ויוכל למקד אתכן בנעליים המתאימות בשבילכן.

סנדלים, אלגנט, נעלי עקב
סנדלי ערב אלגנטיות על עקבים רחבים

 גמישות

זכרו שלא לכל אירוע אנו צריכות לרכוש נעליים חדשות. יכול להיות שאת מחזיקה בארון הנעליים שלך נעליים מתאימות לאירוע אליו את מוזמנת, ובכך יוכלו לחסוך לך את ההתלבטות הרבה וההוצאה הכלכלית. כמובן שאם מדובר באירוע של אדם קרוב, וודאי תרצי לרכוש זוג נעליים לאירוע חדשות, אך זכרי שבמידה ואת אכן קונה אותם, תוכלי להשתמש בהם גם לאירועים אחרים הדומים באופיים לאותו אירוע. כמו כן, כאשר רוכשים נעליים לאירוע חדשות, מומלץ שאלה יהיו נעליים אשר יוכלו להתאים למגוון רחב של בגדים.

 נוחות

רכישת נעליים לאירוע שאינן נוחות יגרמו לך לסבול במשך כל האירוע, ולהיות מרוכזת רק בהן, במקום להיות מרוכזת באירוע עצמו. חשוב לזכור כי נעליים לאירוע חייבות בראש ובראשונה להיות נוחות, ולמנוע כמה שיותר פגיעות בריאותיות בכפות הרגליים שלך וליצור חלילה בעיות גב למיניהן. כך למשל, אם בדרך כלל את לא נוהגת לנעול נעלי עקב, מומלץ לא להתחיל לנעול אותן דווקא באירוע המדובר, אלא לנסות בהדרגה ולראות האם את מסתדרת איתן.