ביקיני, בגד ים , גלישה

הקיץ מתקרב ואיתו גם החרדה של הצורך שלנו ללכת לים ולהיות הכי יפים וחתיכים שיש

על מנת לחסוך לעצמנו בעיות ומבוכה בקיץ, לפני שלובשים את הבגד ים שלנו, יש כמה פעולות שכדאי לעשות עוד בעיצומו של החורף. אומנם קשה לחשוב על בגד ים וחוף הים כאשר בחוץ יורד גשם זלעפות אבל אין דבר מתסכל יותר מאשר להגיע לקיץ, למדוד את הבגדי ים שלנו ואז להצטער שלא חשבנו על זה קודם.

מה הן הפעולות שכדאי לעשות לפני הקיץ שבו לובשים את בגד הים?

כפיפות בטן והרבה מהן 

כן, אני יודעת שזה נשמע בנאלי להחריד אבל אין מה לעשות. רובנו עובדים מול מחשב ובקושי זזים. המשמעות של זה היא שהכרס עולה וצומחת בזמן שכאשר מגיע הקיץ אנחנו רוצים להיות עם קוביות בבטן אז כדאי להתכונן מראש ולא לחכות לרגע האחרון. תעשו לעצמכם טובה ותתחילו עם כפיפות הבטן כבר בעיצומו של החורף ותחסכו פאדיחות בקיץ.

וודאו שבגד הים עולה עליכם

נכון, זה לא נעים להודות בזה אבל כולנו עולים בדרך כלל קילו או שניים בתקופת החורף. לפני שאתם לובשים בגד ים והולכים לים, תוודאו קודם כל שהוא יושב עליכם טוב ושנוח לכם איתו. אין מביך יותר מלהגיע לים או לבריכה ואז לגלות שבגד הים לוחץ וכל השומנים זולגים ממנו החוצה.

בגד ים ורוד, ביקיני
עבודה טובה על הבטן מביאה תוצאות

תוודאו שהוא עדיין באופנה

בדרך כלל אופנה לא משתנה ברמה של שנה אחרי שנה אבל עדיין, אתם לא רוצים להיות מאלו שנראים כמו משהו של שנה שעברה. לפני שאתם לובשים את בגד הים, תוודאו שהאופנה לא השתנתה מקצה לקצה והבגד ים שלכם עדיין רלוונטי ומתכתב עם צו האופנה של בגדי הים כפי שהוא עכשיו.

קרוקס , בגד ים לבן , ישבן
קרוקס? חזק מחוץ לאופנה

בדיקת נקודות חן

הקיץ הישראלי יכול להיות אגרסיבי מאוד. ידוע ומוכר שלשמש יש נזקים משלה וחשוב מאוד לעשות בדיקה מקיפה של נקודות חן כדי למנוע מחלות שונות וצרות אחרות.

לסיכום, לא מדובר בפעולות מסובכות מדיי, אבל לפני שאתם לובשים את הבגד ים שלכם, תוודאו שביצעתם את כל הסעיפים שמנויים פה.