ביגוד , דוגמן, בלייזר,

אתם מכירים את התחושה הזו שיש מקרים שבהם אנחנו לא מצליחים ללבוש את הבגדים בצורה שתיראה שלמה ורצינית וצריכים עוד איזה פריט לבוש אחד שיסגור לנו את הפינה? ככה זה עם בלייזרים.

בלייזרים הם הפריט שיכול להפוך כל לבוש סטנדרטי ובנאלי למשהו מיוחד יותר אשר משדר מראה רציני יותר.

על מנת שלא להשאיר אתכם באוויר אספנו שלוש אפשרויות שהוספת בלייזרים ללבוש יכולה לשדרג אותו מקצה לקצה

  1. לבוש למשרד – אומנם אנחנו גרים במדינת ישראל וסגנון הלבוש פה הוא פחות רשמי, אבל כאשר רוצים לקבל מראה קצת יותר מכובד ועסקי, כל שצריך הוא ללבוש את המכנסיים המחויטים הרגילים שאנחנו לובשים, להוסיף חולצה מכופתרת או אפילו חולצה יפה אחרת ואת הבלייזר התואם. במקרה של לבוש לעבודה, הוספת בלייזרים היא אפילו מתבקשת כי ברגע שמוסיפים אותם, הלבוש הופך בבת אחת למשהו הרבה יותר מכובד ויפה.
  2. לבוש לארוחת ערב חגיגית – אומנם אנחנו לא מתלבשים באופן רשמי כל כך אבל עדיין לפעמים מתחשק לנו להתפנק על לבוש יפה יותר ואז אפשר לבחור בלייזר מעולם הבלייזרים שהוא יפה ומכובד אבל פחות רשמי. מומלץ בדרך כלל להוסיף בלייזר שהוא צבעוני יותר ופחות סטנדרטי. ככה הוא גם מוסיף ללבוש אבל במקביל לא נראה רציני מדיי.
בלייזר, כפתורים, לבוש
דיוק בעיצוב

ארוחת צהריים באביב או בסתיו

אחד הדברים הכי מעצבנים הם שאי אפשר לצפות את מזג האוויר בתקופות של האביב הוא הסתיו ואז כל הזמן חם וקר לנו במקביל. כאשר מוסיפים בלייזרים ללבוש שלנו אפשר ללבוש ולהסיר אותם לסירוגין וזה נראה יפה ואופנתי ולא פוגע בלבוש הכללי. כאשר לובשים חולצה ארוכה בלבד או חולצה קצרה בלבד זה יכול להיות קר או חם ולא נעים והרמוני. הבחירה של בלייזרים מאפשרת לנו את הגמישות בלבוש לפי החום והקור שמרגישים באותו הרגע.

לסיכום

כפי שאתם רואים, בלייזרים הם פריט הלבוש המוצלח ביותר כאשר רוצים לקבל איזה שהוא לוק שהוא יותר מיוחד מהלוק הסטנדרטי אבל לא תמיד משהו מסובך או רשמי במיוחד. ניתן להוסיף בלייזר ולבחור צבעים שונים בהתאם למצב רוח ובכך לשדרג את המראה הכללי.