אם יש משהו שאף פעם לא יכול להיות לנו יותר מדי, הוא תיקים יפים ואופנתיים. האם יש דרך להצטייד בתיק המנצח בלי להיכנס להוצאות מיותרות?

תיקים הם בין האביזרים שתמיד מצליחים למשוך תשומת לב. הם שימושיים, הולכים איתנו לכל מקום והופכים ל"בית" המגונן לחפצים שיקרים לנו. הגודל והמראה של התיק שלנו משתנה יחד עם הצרכים שלנו לאורך היום. אם בבוקר נחוץ לנו תיק פרקטי לעבודה, אחר הצהריים נזדקק לתיק אחר עבור הקניות ועבור הבילויים בערב כבר נחפש תיק קטן שיכיל כסף ומפתחות. וזה כמובן עוד לפני שמתחשבים בביגוד, במראה הכללי וגם במצב הרוח.

התחלופה הגבוהה של תיקים הופכת אותם להשקעה לא קטנה בכלל, ולכן הגיוני שרבים יחפשו תיקים יפים שלא יהפכו להוצאה מוגזמת. אם גם אתם ביניהם, יש לנו כמה טיפים עבורכם:

תיקים לנערות ולילדות
תיקים יפים שכדי לכם להכיר

מחפשים תיקים לנערות ולילדות?

הדור הצעיר של היום מגלה חוש אופנתי כבר מגיל צעיר, מגיע עם דרישות משל עצמו ועם החלטות ברורות לגבי מה מתאים לו ומה פחות. מסיבה זו, הורים רבים הולכים לרכוש תיקים לנערות או לילדות שלהם ביחד עם הבנות. אם גם אתם רוצים לערב את הבת או הנכדה ברכישת התיק הבא שלה, מומלץ שתבחרו מלכתחילה להגיע לחנות שכוללת תיקים יפים בטווח מחירים ידידותי, וכמובן כזו שכוללת קטגוריית תיקים לנערות עם עיצובים שתואמים לגילן. כך תאפשרו להן למדוד, לגעת ולבחור בתיק שישמש אותן ולא יישאר זרוק בארון.

בקניונים תמצאו כמה רשתות מובילות בתחום, בהן למשל טופטן או אורבניקה, שמתמחות בתיקים במחירים משתלמים ועם כל העיצובים שנערות אוהבות מבחינת הדפסים, צבעים ודוגמאות. הילדה לא מוכנה להתפשר על פחות מתיק גב מטאלי עם יוניקורן? ברשת טופטן תמצאו את המצרך המבוקש הזה ללא כל בעיה. ואגב, אם תרצו להזמין להן את התיק הנחשק מבלי לצאת מהבית, באתר טופ טן ואורבניקה תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות והפריט יגיע אליכם עד הבית.

מחפשים תיקים עבורכם?

אם נחוצים לכם תיקים יפים ללטופ, תיק גב או אפילו תיק ערב ומותגים לא בהכרח רלוונטיים עבורכם, תוכלו למצוא את מה שאתם מחפשים באחד מאתרי האונליין המובילים. אתם לא זקוקים לתיק בהקדם ויש לכם סבלנות לחכות? אליאקספרס הוא הכתובת שלכם. האתר המוביל במוצרים מוזלים כולל גם קטגוריית תיקים מרשימה, וכל מה שנחוץ הוא לגלול ולמצוא את האחד שלכם. זכרו לקרוא ביקורות של גולשים אחרים, לחפש מוכרים בעלי דירוג גבוה וכמובן גם לבדוק כמה עולה המשלוח לארץ. 

רוצים לחכות קצת פחות? המלצה נוספת לתיק זול היא האתר boohoo הבריטי, שמתמחה בפריטים זולים וכולל גם קטגוריית תיקים לא קטנה. ואם התאהבתם בתיקים ובבגדים ממותג מסוים ואתם מחפשים אותו במחיר משתלם, asos הוא הכתובת שלכם תחחדשו!

תיקים יפים
איפה קונים תיקים יפים? בואו ללמוד איפה נמצאים התיקים השווים