ילדה

כבר יש להן דעה מוצקה לגבי מה שהן מעדיפות ומה פחות, ובכל זאת – העזרה שלנו עדיין נחוצה בכל הנוגע לנוחות, התאמה לאירוע ולמזג האוויר. איך מלבישים את הדור הצעיר כמו שצריך?

בשעה שחלק מהילדות מאפשרות לנו להחליט לאורך שנות חייהן הראשונות מה הן ילבשו, אחרות אוחזות בדעה מוצקה בכל הנוגע ל"לוק" שלהן לגן, לחוג או לביקור אצל סבתא. בתור הורים, כיף לראות את הילדות מתגנדרות, מתלבטות ויוצאות מרוצות, ומצד שני אנחנו כמובן אלה שצריכים לקבל את ההחלטה מה לקנות ולמה. איך מקבלים את הבחירה הנכונה שתספק את כל הצדדים? בשביל זה אנחנו כאן.

באילו בדים לבחור?

אז נכון, יש חולצות או שמלות לילדות שנראות נהדר על הקולב, ועשויות ללכוד את תשומת הלב של הבת שלכם בזכות איור של הדמות האהובה עליה או צבע בולט. מצד שני, אם הבד שלהן לא יהיה נוח ואוורירי מספיק, כעבור חמש דקות כבר תשמעו (ובצדק) תלונות ודרישות להחליף את הבגד. כדי להימנע מהבעיה, כדאי להתמקד בכותנה, ספנדקס או שילוב עם פוליאסטר, ולוודא שהקישוטים והתוספות נמצאים רק בחלק החיצוני ולא נוגעים בגוף. 

זוג ילדים
עצבו את אופנת הילדים שלכם דרך הרשת

 על מה לא לוותר?

מדידה, במידת הצורך. אלא אם אתם מזמינים את הבגד ברשת, אפשרו לילדה למדוד את הבגד כדי לראות אם היא מצליחה לשבת, לעמוד וללכת איתו בנוחות. ילדים פעילים לאורך רוב שעות היום, ובגד מבד לא נמתח שמגביל אותם ייזרק בתוך הארון ולא יהפוך לשמיש. בנוסף, אל תשכחו את השאלות החשובות: האם הילדה תוכל ללבוש את הבגד לאורך זמן? האם מדובר באופנה חולפת?  

מתי להניח את השמלה בצד?

שמלה היא אחת מהבחירות המועדפות של ילדות רבות, אבל הורים לא תמיד מצליחים להתאים אותה נכון למועד או לעונת השנה. מסיבה זו, רבים מוותרים על שמלות לילדות בחלק מהזמן, ולא תמיד בצדק. בחורף למשל, שמלות לילדות יכולות ללכת מצוין עם טייץ חלק ועליונית, כך שהילדה תוכל להמשיך ליהנות ממשחק בגינה כרגיל מבלי שתחששו שהיא תתלכלך או תתקרר. 

השמלה אמורה לשמש את הילדה באירוע מיוחד? אפילו אם אתם מחפשים שמלות לילדות לאירועים, אל תשכחו את הסעיף הראשון שהזכרנו. כיום תוכלו למצוא בחנויות רבות שמלות מבד נוח ונעים שלא מוותר על המראה הכללי, כך שהילדה תיהנה מהמראה שלה (כן, גם שמלה מסתובבת) ואתם תדעו שהיא לא תבקש להחליף אותה כעבור כמה דקות. 

אופנת חורף
שיק 2020

אם אתם לא מעוניינים לבזבז סכומים גדולים על שמלה חד פעמית, התמקדו בחיפוש שמלות לילדות שיכולות להתאים גם לאירוע וגם ליומיום. היעזרו בחוש האופנתי שלכם כדי למצוא שמלה מבד בצבע נייטרלי יחסית, שניתן לשדרג עם קשת יפה לשיער, נעליים יפות או גומיה צבעונית שהילדה אוהבת.
המלצה חמה שלנו לאתר סטפ אין שהעלה לאחרונה קולקציות מושלמות של בגדי ילדים.

בהצלחה!