חתן כלה

אירועים בערב הם אחד הדברים הכי חשובים שיש לנו בלוח הזמנים. מדובר בדרך כלל על אירועים שקשורים בשמחות עם אנשים רבים ולכן אנחנו רוצות להגיע יפות ולבושות היטב.

לרוב, הבגדים המרשימים ביותר לנשים הם שמלות ובאופן ספציפי, כאשר מדובר על אירוע בערב, כדי שזו תהיה שמלת ערב לחתונה, יש כמה דברים שצריכים להנחות אותנו על מנת שהבחירה תהיה הכי מתאימה שאפשר. על מנת שיהיה לכם נוח לבחירה הבאה שלכם, ריכזנו עבורכם את הכללים המנחים עבור הבחירה הבאה שלכם:

כלל ראשון בבחירת שמלת ערב לחתונה – שתהיה צבעונית

יש איזו שהיא תרבות מוזרה כזו במדינת ישראל שכל הנשים מגיעות לחתונות לבושות בשמלות שחורות. לא ברור מאיפה הגיעה התרבות המוזרה הזו ולמה נשים חושבות שזה יפה להיות לבושות כולן באותו הצבע, אבל תעשו לעצמכן טובה ותבחרו שמלה שהיא לא בצבע שחור על מנת שתהיו בולטות וישימו לב אליכן. שחור אפשר ללבוש בכל הזדמנות, שמלה ערב לחתונה שתהיה צבעונית.

שמלה ירוקה
שמלה פרחונית לאירועי יום

כלל שני בבחירת שמלת ערב לחתונה – שיהיה לכן נוח

חתונה זה אירוע דינאמי: זזים הרבה, הולכים ממקום למקום וחבל להיות במצב שבו אתן צריכות להסתובב ערב שלם בתחושה של חוסר נוחות ושאתן רק מחכות להגיע הביתה. יש את הפתגם המפורסם שאומר שאת הכי יפה כשנוח לך. מי שהמציא את הפתגם יודע על מה הוא מדבר. איך דבר מסתכל יותר מאשר להיות לבושה במשהו שהוא לא נוח. במקום להתעסק באירוע רק עסוקים בכמה רוצים להוריד את השמלה.

https://www.youtube.com/watch?v=k8ETfQ0rADY

כלל שלישי לבחירת שמלת ערב לחתונה – המחיר לא תמיד קובע

על מנת שתהיה שמלת ערב לחתונה יפה ומתאימה לאירוע כמו חתונה, היא לא חייבת להיות יקרה באופן מיוחד. המחיר לא בהכרח מעיד על האיכות של השמלה. אין טעם להוציא כמויות גדולות של כסף על שמלה יקרה כאשר אפשר להשיג את אותו אפקט של וואו באמצעות רכישה של שמלה יפה ולא יקרה במיוחד. מה שחשוב הוא איך את נראית בשמלה ולא כמה היא עלתה, כדי לחסוך במחיר השמלה מומלץ להעיף מבט בחנויות בגדים אינטרנטיות לקבלת פרופורציה למחיר.

לסיכום, בפעם הבאה שאתן הולכות לקנות שמלת לערב לחתונה תעקבו אחרי הכללים האלו ויהיה לכן קל יותר בבחירה של השמלה ואף את מוזמנת להציץ במדריך קניה באינטרנט  להורדת עלויות.