אופנה

קניות באינטרנט הן כבר מזמן מובן מאליו, ואם עדיין לא הצטרפתן לטרנד הקניות באינטרנט זו ההזדמנות שלכם. ריכזנו עבורכן את חנויות הבגדים שאתן חייבות להכיר כדי לרענן את המלתחה בבגדים חדשים.

לכל אחת יש את החנות שלה

לכל אחת יש את החנות שלה, החנות שהולכת איתה כבר שנים ארוכות והיא חוזרת אליה שוב ושוב. בשנים האחרונות האינטרנט חדר לכל חלקה בחיינו כולל על תחום הקניות. אנחנו עדיין קונות בגדים בחנויות פיזיות, אבל לכל אחת יש את החנות האינטרנטית שלה.

לא משנה אם יש לך חנות אהובה, או שעדיין לא הצטרפת לטרנד הקניות באינטרנט- ריכזנו עבורך את חנויות הבגדים שאת חייבת להכיר. קיימות חנויות מקוונות רבות, חלקן בארץ וחלקן בחו"ל והן מהוות אפשרות מצוינת לרכוש בגדים בצורה נוחה ובמחיר זול ומשתלם יותר.

 

Asos

אסוס הוא אתר הקניות שכל אחת חייבת להכיר. שם האתר הוא ראשי התיבות של המשפט As Seen On Screen והוא משווק פריטים של מגוון רחב מאוד של מעצבים בכ-240 מדינות וים מוצרי אקססורייז. באתר מגוון סיילים מיוחדים, חלקם מיועדים במיוחד לקהל הישראלי. מחיר המשלוחים משתנה בהתאם להיקף הקנייה, אך פעמים רבות משתלם הרבה יותר לקנות באתר מאשר בארץ.

מחזיקים ידיים
בילוי חדשני – קניות מהבית

Next

אתר נקסט ממש רוצה שתקנו אצלו, לכן המשלוחים מהאתר הינם בחינם. באתר תמצאו ג'ינסים, חולצות, בגדי ים ולמעשה כל פריט לבוש שתוכלו לחשוב עליו. האתר מותאם במיוחד לקונה הישראלית וכולל ממשק מלא בעברית, מה שעשוי להקל עליכם את הקנייה.

 

Boohoo

Boohoo הוא אתר אופנה אנגלי שמציע סחורה איכותית וקולקציה המתחדשת מדי שבוע. המחירים באתר נמוכים יחסית וכל אחת תוכל למצוא בה מוצרים שונים לרוחה. האתר לא מותאם לשפה העברית, אבל הממשק שלו נוח לתפעול ואם האנגלית שלכם חלשה מסע קניות ברשת הוא הזדמנות מצוינת לשפר אותה.

 

Modcloth

Modcloth הוא אתר מיוחד במינו הכולל בגדים שונים בסגנון רטרו. אם את מחפשת בגדים מתקופה מסוימת האתר הזה יכול להיות כתובת מצוינת עבורך. לא כל הבגדים באתר מגיעים שאיכות שמצדיקה את המחיר, לכן חשוב לקרוא ביקורות גולשים באתר כדי לדעת האם הקנייה תהיה משתלמת.

בניגוד לנקסט ואסוס הזולים, הקנייה באתר הזה תהיה מעט יקרה והיא לא מיועדת עבור אלה שמחפשות חיסכון מיוחד אלא בגדים ייחודיים. מלבד המחיר הלא זול גם המידות באתר מעט מוגבלות, ואלה שמחפשות מידות גדולות או קטנות במיוחד יאלצו לחפש בחנויות אחרות.

חנות בגדים
החנויות ישקיעו המון על מנת למשוך אותנו אליהם

Shopbop

בניגוד לחנויות הקודמות בהן המחירים זולים יחסית, אתר Shopbop מתמחה במותגים שמחיריהם עשויים להיות יקרים מאוד. אמנם האתר מתמחה במותגים שמחירם יכול להגיע גם לאלפי שקלים, אך בפינת המציאות של האתר תוכלו למצוא פריטים בהנחות ענק שיכולות להגיע גם ל-70%.

אם האהבה שלך למותגים אינה יודעת גבול האתר הזה יהיה גן העדן עבורך וגיהנום עבור חשבון הבנק שלך. אם את מחפשת אתר קניות זול זה לא בדיוק המקום בשבילך, אבל עם קצת מזל אולי תמצאי מציאות מיוחדות.

רנואר

בקטגוריית האתרים הישראלים ניתן למצוא את חברת רנואר שלאחרונה פיתחה את החנות האינטרנטית שלה ומנסה להשתוות לקטגוריית המחירים העולמית, באתר ניתן למצוא ביגוד לגברים ולנשים, מעילים ומוצרים רבים נוספים, באתר מוקדשת קטגוריה שלמה לתיקים וארנקים לנשים בעצובים אישיים של החברה ובמחירים נוחים לכל כיס, ניתן לראות שרנואר שמו לב לשינוי הצריכה של הישראלים ועשו צעד נכון עם החנות שלהם.
מומלץ להיכנס מידי פעם להציץ לאתר ולמצוא את המבצעים המפורסמים.

תיק מועצב
מנעליים ועד תיקים

איך מוצאים מידה מתאימה?

אחד החששות שמלווים את קונות הבגדים ברשת האינטרנט הוא שאלת המידה. כאשר קונים בגדים באופן פיזי מודדים אותם על הגוף, אבל בקנייה מקוונת אי אפשר למדוד. הפתרון לקושי הזה עובר דרך שתי נקודות. ראשית, האתרים השונים כוללים מחשבון מידות שיאפשר לך לאתר בדיוק את המידה שתתאים לך. שנית, תוכלי להזמין פריט או שניים ולראות האם הם מתאימים לך. בהתאם לרמת ההתאמה שלהם תוכלי לדעת מהי המידה הנכונה בקניות הבאות.